Aranymorzsa

Legjobb receptes blogok

2017. január 9., hétfő

            Császármorzsa aszalt áfonyával és áfonyalekvárral





A sztori a következő: Napok óta a császármorzsán járt az eszem. Mikor végre eljutottam odáig, hogy meg is csinálom, a lányom teljesen leoltott. Anya, én azt nem szeretem!
De én nagyon...mondom. Megérkezett az ő barátja, kérdezi mi készül? Mondjuk hogy mi.
Erre ő...micsoda? Sosem hallott róla, és nem is evett császármorzsát. Egri fiú, hihetetlen, hogy nem ismeri a smarnit, vagy császármorzsát.
Úgy ette, mint egy kisgyerek. A megszokott tésztába most két jó marék aszalt áfonya került,
majd forró áfonyalekvárral locsoltam meg.
Az alaprecept az alábbi link alatt található:

http://aranymorzsa.blogspot.hu/2015/07/csaszarmorzsa-malnalekvarral.html






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése